LET OP: Wij zijn niet GoodWe maar HalloStroom. We krijgen veel vragen per telefoon, mail en WhatsApp van mensen die geen klant zijn bij ons maar wel een GoodWe systeem hebben. Onderstaande informatie heeft alleen betrekking op klanten van HalloStroom. Geen klant? Neem contact op met jouw eigen leverancier aangezien we je helaas niet kunnen helpen.


In principe heb je geen omkijken naar de GoodWe omvormer die de zonne-energie omzet in bruikbare energie. Het enige dat je hoeft te doen is wekelijks even checken of de omvormer actief is. Dat zie je aan het groene lampje.

Brandt het rode lampje? Dan is er sprake van een foutmelding en kun je direct contact opnemen met klantenservice via 030 - 767 00 78.

Brandt er geen rood lampje, lees dan bijgevoegde handleiding om erachter te komen wat er aan de hand is. In de handleiding vind je antwoord op de volgende vragen:

  1. Wat heb ik nodig om inzicht te krijgen in hoeveel de zonnepanelen opwekken?
  2. Wat betekenen de lampjes op de GoodWe omvormer?
  3. De monitoring app laat geen gegevens zien, wat is er aan de hand?
  4. Hoe verbind ik de omvormer met wifi?

Download de handleiding van GoodWe