Menu
8,5
Terug

Stap 4: na installatie

Na installatie ontvang je een mail van onze financiële afdeling met verdere informatie over het vervolgproces. Uiteraard kan je voor alle vragen contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen met al je vragen.

Realtime inzicht in de app
Met onze handige app kan je zorgvuldig bijhouden wat jouw zonnepanelen tot dusverre hebben opgeleverd. Tijdens de installatie hebben de installateurs jouw omvormer gekoppeld met het internet en vanaf dat moment zal alle data online in te zien zijn. Geeft de app tijdelijk geen gegevens door? Neem dan even contact op. Meestal is het zo opgelost.

Het verlagen van je maandelijkse voorschot
Wanneer de zonnepanelen geïnstalleerd zijn, zal jouw maandelijkse energierekening omlaag gaan. Het is aantrekkelijk om het maandelijkse voorschot bij de energieleverancier te verlagen.

Afhankelijk van je eigen wensen, kan je bij je energieleverancier dit vastgestelde voorschot verminderen. Veiligheidshalve raden we aan het voorschot met uiterlijk 75% (van de maandhuur van de panelen) in mindering te brengen. Zo zal je aan het eind van het jaar niet voor vervelende verrassingen staan en bouw je wellicht nog een extra spaarpotje op. Helaas mogen wij als derden niet, namens onze klanten verzoeken indienen om het energievoorschot te verlagen. Wij hebben wel de panelen al aangemeld. De energieleveranciers kunnen je daarom snel met dit soort verzoeken helpen